Japp

Satt och kollade på H&Ms hemsida, igen. Och dom har fått upp dom nyaste sakerna.
Mest sugen är jag på sjalarna. Och den vita halsduken ser så mysig ut. Tröjan hamnade där bara för den såg mysig ut, men inget jag VILL HAAAA.
Sedan about klänningarna, det är inte direkt nåt jag tror jag kommer köpa, men på nåt jävla vis tycker jag om dom. Får väl prova och se hur som ser ut på. Den guldig/rosa är lite tokig men när den fångar alltid mig blick i affären. Snart ska jag åka till stallet och rida, sedan hem och chilla. Tror jag blir hemma ikväll, vill få bort den här jävla hostan så jag orkar imorgon. Ja så får det nog bli, men man vet ju aldrig..

                      

/KÄCK


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0