Lördagen

Om igår då, jag och Johanna gick till nåt ställe som hete Pilot typ. Vi hade som alltid jätteroligt :D (KISSIE VAR DÄR :O hahaha) Dansade hela kvällen/natten. Sedan typ halv tre träffade vi Jocke och han var jobbig och vi skulle nånstans så vi gick tusen mil, i våra högklackade, tror ni vi fick ont i fötterna eller?  Sen åkte vi hem haha. Så var det. Och vet ni vad! Imorse när jag kollade mina kommentarer (kolla inlägget ipodproblem) så hade jag fått en kommentar av en kille som hade hittat mitt bankomatkort på min gata :O Jag visste själv inte om det, men jädrans vilken tur att det finns så snälla människor. :)
Idag har jag varit i stallet och varit funktionär, segt, men man får ju mat och fika höhöhö. Sedan cyklade jag hem och nu sitter jag här typ apvarm och trött och uttråkad. Men tror inte jag orkar ut ikväll.. Ska vi i stallet kvart i nio imorgon. Sen har jag inte heller orkat fixa några bilder på mina inköp, men det kommer, jag lovar.

/KÄCK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0