Lördag/Söndag

Klockan halv sju åt jag, Bus, Mudde, Sara, Sarre och Banana (ja jag gillar smeknamn) middag här hemma. Tack mammsen! Eftersom My och Carlsson hade varit hästskötare kom dom senare. Efter middagen med kyckling åt vi chokladkaka och de mogna drack kaffe och därefter gick det utför. Nejmen skämt åsido. Vi krökade och körde kortspel och efter ett tag gick vi åtta tjejer in i mitt rum för att , ni kan ju tänka er hur varmt det blev haha. Vid kvart i tio gled (stapplade) vi till tunnelbanan och jag Banana, Sarre och Carlsson åkte till hötorget där vi mötte upp Issa och Sandra och sedan Jossan, Pontus, Anton och Guss och gick in på Malibu. Där var det inte så mycket drag eftersom vi kom så tidigt, vi drack och dansade lite men bestämde oss sen för att bege oss till The Bridge. Och jävlar vad jag och Johanna dansade, ända till stängning då vi gick till tunnelbanan och åkte hem. Var i sängen ca fyra men vaknade ändå klockan nio imorse. Knas. Men det fick bli en middagssovning innan Pappa, Carin och Sören kom. Vi har ätit stek och rabarberpaj och jag fick pengar och en sak från The body shop. Visar imorgon vad jag fick i lördags också :)

Blev bara några få bilder, för fotografen Miranda var ju inte med :P





/KÄCK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0