MÅNdagen

Klockan 6 *gääääääsp* ringde klockan, snoozade dock till typ halv tjugo i men då var jag tvungen att gå upp och fixa mig och dricka kaffe. Sedan gleeeeeed jag mot skolan. Där vi hade svenska för idioter, "projektarbete" = läsa VR höhö, och sen SAMHÄLLE :D :D :D :D (nörd). Efter det åkte jag hem och la mig och läste lite när jag fick ett sms av Amanda som undrade om jag ville rida istället för henne, och självklart ville jag det. Så jag sov först middag till fyra och sen gleeeed jag (gick typ halvt i sömnen) ner till stallet och red Bettan, gick skitbra :) När jag kom hem tog jag ett långt bad, sedan åt jag och nu sitter jag och kollar på idol (CAAAAAAAAAAAAAAALLE<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3) (varför sitter Andreas och leker cool?) Nu ska jag måla naglarna, svart faktiskt, sedan läsa tidningen och sen läsa boken och sen sova?! Fan vilket supernördigt inlägg. Menmeeeen.

"Harry Potter"

/KÄCK

Kommentarer
Postat av: Anonym

Andreas satt inte och "lekte cool".

Han hade en ögoninflammation.. :(

Ena hans hornhinna gick sönder i en sändning, så han kunde mist synen på det ögat :O

Men nu mår han bättre :') <3

2009-10-09 @ 22:10:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0