Nacka

I lördags när jag precis lagt mig i sängen för att kolla på tv ringer Kräkan och stör. Men jag pallante svara. Så ist ringer My och säger att Kräkan fixat fest till oss i Nacka. Så jag drar mig ur sängen och drar på mig lite kläder och sminkar mig litegrann. Sen säger syrran att pendeln går om tio minuter så jag packar ner mina bärs och nya skor och krigar mig till sumpan. Därifrån tog jag pendeln till centralen och mötte upp Marcus och tre grappar. (Bytte även till mina nya wunderbara skor :D)  (My och co fick skjuts så jag fick åka med pöjakarna). Sedan möter vi upp Sebbe i slussen och därifrån tar vi bussen till Nacka. Väl där träffas jag av massa ansikten jag känner, Flowie, Jäder, Amanda, Miriam, Nicklas, Steffi mm. Så där var vi i några timmar och sedan åkte vi hem igen. Det var den fina historien, till det, några bilder :)



/KÄCK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0