Nareina <3



Hejsan hoppsan.
Idag kände jag mig väldigt ensam i skolan. Både Johanna och Samo var borta och jag var helt ensam nere i kallköket. Gjorde mackor med skinkröra, några med skagenröra och så några med ost och skinka. Sedan bakade jag och PuttePelleJerker ett bröd och sen skulle vi göra crossianter men kavlingsmaskinen flippa så det fucka ur men det ordnade sig. Sen lunchade jag med Alleballe och sen har vi bara mongat runt. Gjort lite choklad grejs också.

Sedan med en kasse full med gott begav jag mig ner till stallet. Jag och Busan fikade och sedan fixades det lite och sedan red jag Nareina. Det gick åt helvetet. När jag kom hem åt jag mamma och Fanny tacos framför idol och nu sitter jag nyduschad och bestämde mig precis för att stanna hemma. Pallante dra på nåt segt? krök när jag börjar jobba sju imorgon. Så jag och min godispåse ska mysa i sängen med en kopp te.
Ha en kul kväll mina fina läsare (såååå bloggaktigt skrivet hahahah)

/KÄCK


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0