Tjejmiddag och Malibu

Tjosanhejsan mina vänner.
Igår kväll var jag hemma och chillade, riktigt skönt. Försökte sova runt ett? men jag hade massa slem i halsen och hostade som en jävla gris (hostar grisar?) aja iallafall så somnade jag någon gång i livet och sen vaknade och då gjorde mamma frukost. Sedan gick jag och handlade, sen duschade jag, sen städade jag och nu väntar jag på bättre tider. Klockan sex ska tjejerna komma så ska vi ha tjejmiddag här hemma, sedan föra lite och sen drar vi till Malibu (HAHHAHAHA jag hade skrivit facebook först).
Jag har blivit dålig på att lägga upp bilder känner jag, men Miranda har alla bilder så ska se till att få dom av henne, ni får iallafall en bild på min krogdebut, jag och min älskade Joakim kÅtMAN.



/KÄCK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0