Vällingby


Jag igår :)

Igår jobbade jag från sju till tre. Sedan gick jag hem och slocknade i sängen. Vaknade upp klockan åtta och såg sms från My att i skulle till Vällingby. Så det vara bara att hoppa in i duschen och sedan fixa mig. Jag tog på mig mitt krokodilmönster?linne och min svart kjol och till det mina underbar skor från scorett. Sedan mötte jag upp My, Maja och Mudde på tunnelbanan och vi mötte upp några grabbar på tunnelbanan och sedan åkte vi dit. Det var inte värst röjfesten men det var chill. Glad i hatten blev man ju iallafall :) Sedan någon gån i livet åkte jag My och Sabina hem. Jag somnade direkt och vaknade inte förän två imorse, sedan dess har jag bara gjort ingenting. Seg som fan :)

MEN IMORGON HÄNDER DET. JAG FYLLER ARTON ÅR :D :D :D :D


Kommentarer
Postat av: Henrik

Grattis så jätte mycket!! =) i förskott

2009-09-13 @ 16:28:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0