dilemma

Persson: Ja det är din sida på bilden. Hahahahaha.

Igår blev det ju Nype med Miranda, Sabina och ett helt gäng. Vip bord såklart. Hoho. Och bjöds på vin. Sedan dansade vi med AMIR! Typ en sekund innan han gick.. Hehe. Aja jag och Miranda gick hem fulla som svin. Och det var massa horungar på t-c. Imorse väckte mamma mig för att vi skulle ge Fanny frukost på sängen och sjunga. Så jag står med brickan och mamma med paket och drar in ett andetag för att ta första tonen när Fanny kommer ut. Fail. Men hon sprang tillbaka till sängen och vi sjöng vackert. Klockan någonting begav vi oss till centrum för att handla lite. Blev sedan upplockade av mamma och åkte till pappa och hämtade honom och lasagnen han gjort. Sedan åkte vi tillbaka hem till mamma och har nu haft middag.

Men nu har jag ett dilemma. Fanny har fest hemma hos en kompis i Rissne. Maria och alla mina brudar ska ha fest hos henne i Sollentuna. Rissne är en station iväg. Sollentuna måste man ta nattbussen från eftersom tågen slutar gå. Hur fan ska jag göra.

/KÄCK

Kommentarer
Postat av: Rebecka - Your one and only bloggläsare

jävlar va många grupper och fansidor jag går med i...jag är en become-a-fan-oholic

2010-04-10 @ 23:11:09
Postat av: Anonym

JUSTE VI DANSADE MED AMIR :'D ja hade glömt de :'D

2010-04-11 @ 15:46:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0