Ellen Ovidia Maria Käck (och hennes hår)

Asså ni fattar nog inte hur mycket jag älskar min locktång. Den gör typ så att man blir så himla lycklig! Man ser ju typ ut som en ängel. Okej överdrift men jag ska lägga ut massa bilder på mig så ni får se hur söt jag var igår. Typ.
Enjooooooy. Och killar, runka inte sönder er, och tjejer. Bli inte lebbar på mig. För jag är straight!

Sådär. Då fick man va lite självgod såhär på juldagen. Och man kan ju inte alltid vara seriös.. Och så fick ni en bild på nya eyelinern. Love it!

/KÄCK

Kommentarer
Postat av: emilia

hej :)

Jätte fina lockar, skulle inte du kunna lägga ut hur den locktången ser ut, eller är det en vanlig rund locktång?

kram

2010-12-28 @ 14:07:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0