damp

En sak jag får damp på när det gäller min sminkning. Mitt ena öga har sämst ögonfransar medan det andra har skitbra. Och superlånga. Så jag böjer liksom bara ena ögat med ögonframsböjare, och får ta jättelite mascara på det med långa ögonfransar. Och det dåliga ögat har fått för sig att dom vill ha fjortisfransar där. Alltså såna som ser ut som spindelben, lika tjocka över hela fransen. Så kolla skillnaden nu.


Det här ögat är jättebra..                                                                                      Det här är jättedåligt. :(

Okej jag tar i lite men det brukar vara mycket värre..

/KÄCK


Kommentarer
Postat av: emelie sundesten

mina är också så :o haha

2010-01-25 @ 17:55:53
Postat av: Ellen

Haha skitirriterande

2010-01-25 @ 19:42:56
URL: http://kaeck.blogg.se/
Postat av: emelie sundesten

ja, ögonen ser olika stora ut om man inte göre -.-

2010-01-27 @ 18:26:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0