Hej

Update från dom senaste dagarna dårå. Sitter hos mammsen och ska äta lite wok.
- Jobbet har gått bra.
- Stallet har varit roligt.
- Lägenheten har varit ensam.
- Sitter och updatear mig på Paradise nu, vad fan gör Pontus liksom? Han är så jääävla tråkig. Som när han står och pratar med Jackie, vafan leker han för? Och varför kollar han in i kameran hela tiden? hahahaha så himla kul XP
- Jag AVSKYR Rami
- Jag älskar Cimons tatuering över bröstet
- Cimon är ful
- Hahahaha så himla roligt när Rami åker ut och Cimon står och stor smilear
- Och att han har dansat för att ingen tydligen kan få ut honom...

Eeeh ja jag älskar Paradise :)
Men nej, nu måste jag åka "hem". Känns så tråkigt att ropa "Hallå" och inte få något svar...

/KÄCK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0