skarpa. bilder.

YO BITCHOES. Hahahaha den var bra.

Inatt kom min syrra och la sig med mig <3 WIHOO haha :) Sedan väckte mamma oss tolv och vi åt en gemensam frullbert. Alla systrarna och mamma :) Sedan har jag varit duktig och gått ner till tvättstugan och betalat en räkning. Låter ju som en tant.. Och så har jag ställt mig i bostadskö. Herregyd. Men nu tänkte jag faktiskt bjuda på lite nyårsbilder från partykameran. Som nog snart fotat sin sista bild.. Here it comes. Och som jag brukar säga: ENJOY!


Lila laget (förlorarna) - Carlsson - Jag - Johans nya tatoo - Carro :)


Blåa laget = vinnarna - Puss - HISSFOTO - Majsan och jag


HAHA snygga. - <3 - Syskonkärlek - Heijer and me


Jag och min kvinna på tolvslaget <3

/KÄCK


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0