:)

Idag vaknade jag klockan tre. Så gryyyyymt skönt. Så typ halv fyra åt jag, mamma och Fanny frukost. Normalt? Sen har jag bara duschat och jag och Fanny ligger och kollar på Top Model. Nu sitter jag och funderar på fortsättningen på den här dagen. Pallante sitta hemma och uggla hela mitt liv haha. :)
men först, tre UNDERBARA oerhörtu roliga bilder hahahahahaha. Sorry älskling <3

1. "Ponny"ridning på Hufvudsta. En glad Rebecca Lakey leder Promise med Mirandas lillebror Adrian på ryggen. Hon känner sig så pass säker så att hon kan hålla grimskaftet med två fingar... Promise känner alltså att han har chansen och börjar spana in buskarna.



2. Och han slår till. Adrian chillar vidare medan Busan kämpar på.



3. Läget är under kontroll. Och Lakey är lika glad som vanligt. Med ett betydligt hårdare grepp om grimskaftet...


/KÄCK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0