:)

Jag veeet, min blogg har blivit arnetråkig (ja det är ett ord). Men jag har liksom inte haft något vettigt att skriva om. Men nu får jag knåpa ihop nåt. :)

Vi börjar med min trisshistoria. Jag hade en, vann 75:- Tog tre nya. Vann 50:- på två av dom. Tog fyra nya. Förlorade nyss på alla. Precis som vi sa, jag och Banana. Nu blir man ju sådär så man ba: Nej jag skulle ha tagit pengarna. Menmen, så ska man inte tänka. Men man ska sluta när det går som bäst.

Sen är jag lite sårad, en kille har skaffat en tjej. Killen är fin, tjejen är ful. Så får det inte gå till..

Jag och Mysan sprang runt i affärer idag. Och vips så var vi inne på Monki. Man hittar ju inget där, man tror att man är cool som går runt bland modenördarna som kan ha på sig vadsomhelst. Men man hittar ingenting. Sedan ser jag något som glittrar till i ögonvrån. Där hängde den. En skitsnygg t-shirtklänning. 75% off! Av 400 kronor. Alltså kostade den 100 kronor (mina fyra trisslotter som nu ligger i papperskorgen)... Men skitsnygg är den. Blir premiär på lördag då Mysan ska firas.

Aja en bild på inköpet kommer nog på lördag. Snart ska jag ner till stallet på skötarmöte. Man får iallafall en macka.. Haha

/KÄCK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0