..

SHO!
Jahopp. Ännu en dag att genomlida... Nej jag BAH skojja. Idag kommer bli great. För jag får vara med mina fina vänner. (Hur töntigt lät inte det där...) 
Började dagen med att höra mina grannar ha sex, igen. Jag säger ju att vi har lyhört. Sedan gjorde mamma frukost, scrambled eggs och bacon. MUUUUMMA. Plus två mackor, ett glas juice och kaffe. Im back in my Äta period. Inte bra. Nu sitter jag med kaffekoppen framför datorn och ska väl snart lägga mig i sängen och försöka sova ett tag till. Sedan är det bara att sätta igång att duscha och fixa för ikväll blir det först middag hos Mysan, och sedan utgång. Och imorgon jobbar jag klockan åtta. Onajs. Men det är ju lurre..

/KÄCK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0