:)

Okej, jag måste klaga på lite saker.

Vi börjar med en jobbig reklam. "Sås, ska det va" Jag hatar den. Och sen märkte jag en jättejobbig sak. När han ska ge sås börjar han med pojken i mitten, sedan den längst bort, och sist den som egentligen borde ha kommit först. Aa, det är jobbigt.

Sen en annan superirriterande grej är hur folk beter sig i lokaltrafiken. Det finns faktiskt regler! Som typ när man ska ta tidningen på morgonen. Då tar man i facket längst bort, så att om det kommer någon bakom behöver den inte vänta utan kan ta en tidning samtidigt. Men det här fattar inte vissa människor, och så står dom där och får inte tag på en tidning och man får damp.

Sedan kommer vi till rulltrappan. Om man ska stå stilla, då står man på höger sida. Såklart. Har man en kompis med sig men ändå vill stå stilla får kompisen stå på ett steg över, INTE bredvid. För på vänsterkanten går man. Alltså står man INTE där!

Sen har vi mitt största dampställe på hela dagen, rullbandet -.-'''  Om man vill stå stilla (vilket man inte ska göra, förutom om man ska ut och kröka) så står man på HÖÖÖÖGER sida. Om man går långsamt, då går man på högersida (och får runda idioterna som står still). Alltså blir vänstersidan till dom snabba. Jag verkligen HATAR när långsamma människor går på vänster sida, vilka jääävla idioter. Man vill bara ge dom en spark i ryggen, horungar. Och om man går med en kompis kan man faktiskt vänta med att prata med varandra i typ en minut så går man bakom varandra, man går inte bredvid varandra, det är skitirriterande. (MY!!)

Så nu har jag skrivit av mig lite, hehe :)
Klockan sex har vi möte med innebandyn. Ska försöka få igång laget. Sweet.

/KÄCK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0