Jag gillar ju listor

Tänkte bara skriva lite småskit.

Först måste jag skriva en "rolig" sak. Jag läste en krönika i metro någon gång om en tjej som gillade grejer som folk skrev på toaletter. Eller hon gillade dom "djupa" grejjerna. Så när jag satt på toa en gång, så stod det en lite rolig grej. "Povel Ramel var INTE snäll". Haha. Aa.. Kul...

- Jag älskar när chaufförer vinkar till varandra. Då menar jag typ busschauförrer eller det bästa är typ tunnelbana och saltsjöbana. Varför vet jag inte. Jag bara gör det.
- Jag älskar när mulatter har ljusa ögon, huuur kattigt?
- Jag älskar när folk mimar på tunnelbanan.
- Jag älskar hur killar bär påsar. Dom kan inte använda handtagen utan håller liksom antingen runt hela påsen, eller genom handtagen och sen snurrar dom liksom runt påsen. Haha älskart.

- Jag hatar när folk inte tar bort mascara som dom fått på ögonlocken. Ser så jävla trashy ut. Fjortisar -.-
- Jag hatar när folk trycker på knappen på tunnelbanedörrarna, liksom dom funkar inte ens, ge upp. Och dessutom stör jag mig på att dom ens sitter där när dom inte ens har någon funktion.
- Jag hatar när folk diggar på tunnelbanan. Ser bara grymt mobbat ut..

Till detta inlägg får ni en bild på mig Sara och Lakey hahaha. Underbart <3


/KÄCK


Kommentarer
Postat av: evelinem

domdär knapparna finns till då tunnelbanan står vid ändhållplatsen så stänger man dörrarna fram tills avgången. Då kan man öppna dörrarna själv. Fast det visste du säkert redan :) Men håller med attdet är irriterande med folk som försöker sig på dom annars :P

2010-01-27 @ 21:24:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0