Nyår

Okej igår då. Jag berättade ju att vi hade ätit middag och så. Strax efter jag hade bloggat så gick vi till Gerald där några pojkar och en flicka var. Sen kom Maja och Linus, Alex, Frida och två tjejer. Och därefter gick vi till guldporten för att fira tolvslaget. Jag och min kvinna hade vår efter-tolv-slaget-puss. Och vet ni vad. Jag drack massa champagne. Och jag gillar det inte ens. Sedan blev det massa bråk så jag tog tag i Heijer och jag Miranda han, Luke, Sabina och Carlsson gick mot tunnelbanan. I Huvudsta så märkte vi att alla hade försvunnit, så jag frågade Luke om inte han kunde lära mig beatboxa, och det gjorde han. Så jag Heijer, Carlsson och Luke körde värsta showen. Ska be å få filmen av Sarre sen, fifan vad grymma vi var :)
Efter ett tag kom alla männskor och vi drog tillbaka till Gerald och festade. Vi körde såklart suck-and-blow haha. Efter ett tag beslutade vi oss att gå hem. Jag och Joakim blev lite busiga på vägen och mulade två personer haha. Mogna klubben h3h3h3. Aja, framme vid tunnelbanan möter vi Gurra, som har ett jack i huvet och blod har runnit :O Så det blir värsta bråket (muntligt) mellan Gurra, Joakim (och Maja haha) mot dom jävla röda securitas. Och tror ni inte jag träffar min gamla dagis bästis lillebror Jocke eller. OM han hade blivit stor. Värsta chocken. Aja efter ett tag åker jag och Maja hemåt. Och när vi kommer upp i Duvbo så träffar vi Lennie, som är på g och håller på och bråkar med någon. Tror ni inte det är min "kompis" Philip då eller? Så jag och Maja, måste alltså stoppa dom två. Philip var VÄLDIGT full så det var bara att ta tag i honom. Jag och Maja tog honom till 515s busshållplats för att sätta honom på bussen hem, asså jag vet vart han bor. Han höll på å jiddra som fan, så tillslut drog vi hem och lämnade honom ensam.
Slocknade direkt och vaknade två imorse. Gick upp ur sängen för en kvart sen. Kanske dags att äta frukost? Aja, bilder kommer senare.
Samanfattat hade jag ett lugnt men roligt nyår med några av mina bästa vänner. Okej vi kan lägga till bråkigt. Menmen. Pusspåeralla FRALLA

/KÄCK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0