omfg

-.- Jag hade skrivit värsta inlägg och så råkar jag stänga fliken, jävla idiot. Okej, here we go again.

Igår efter jag kommit hem från bion satte jag på "My Sisters Keeper" grymt bra film, och väldigt gripande (vuxenord). Efter den betsämde jag mig för att sätta på "Paranormal Activity", vilket inte är det smartaste valet jag gjort. Jag sket typ på mig. Tur nog hade jag min lilla kissemisse som sällskap till och från, men det är skitläskigt när hon kommer in i rummet för man ser bara att dörren öppnas, och inte att hon kommer in. Men sedan satte hon sig på min dator (en stationär) som står under skrivbordet, och bara satt och stirrade, eeeh lite läskigt. Aja, efter den så var jag tvungen att sätta på lite boxning så jag skulle kunna sova haha. Och så kollade jag under sängen hahahaha. Jag brukar göra det när jag kollat på nåt läskigt. Men det är skitläskigt att stoppa ner huvudet.. Aja, sen drömde jag en mardröm i fyra timmar, men det är en annan historia.

Idag klockan två mötte jag Victor i stan och vi tog två öl och satt och snackade. Sen åkte jag ner till stallet och åt lite och hade möte. Sedan snackade jag lite med brudsen och drack lite kaffe och därefter tog vi alla sällskap upp för allén och jag tog tunnelbanan hem. I Duvbo var jag tvungen att köpa två Ramlösa, size grande, (jag är beroende) i smakerna Jordgubb Lime och ? Nu får ni gissa, vinnaren vinner något roligt :)

Nu ska jag och sis' kolla film. Ciao bellas. (Och bellos?)

(En liten bild he he he)



/KÄCK

Kommentarer
Postat av: bus

mango :D

2010-01-06 @ 18:02:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0