Reklamer

Jag är ett tv-reklams-fan. Eller det beroro ju såklart på reklamen. Vissa HATAR jag för att dom är så idiotiska och tillgjorda. vi tar ett exempel. Dom där jävla säng reklamerna. GAAAAAAH jag hatar dom. Sen har det kommit en ny om något "Air Wick" där en giraff gör så att det luktra gott. Sen kommer hennes barn in, typ ett par vildsvin -.- Varför kunde dom inte bara göra giraff barn? Jag stör mig asmycket. Speciellt dubbade reklamer.. Jag skulle typ kunna sitta en hel dag och utvärdera dom olika reklamerna.

Dom bästa är ju dock Ica, Telia, Comhem. Och har ni sett den nya 3 reklamen XP När dom går runt med en "jack-sökare" hahahaha. Underbar. Och sen älskar jg RFSU reklamerna när två gubbar i röda kroppsdräkter går runt i en lägenhet och stör ett par haha.

/KÄCK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0