Tomtehoppning

Yoho. Idag klockan åtta ringde klockan, oskönt. Jag gick upp och gjorde det man gör på mornar, och fixade kaffe och hejochhå för att sedan möta Maja halv nio för att åka ner mot stallet. I stallet var det tomtehoppning = hoppning + disneytema. Jag var Jasmine från Aladdin och hoppade på Salvador. Han rev ett hinder men jag är väldigt nöjd med min egna insats. Efter hela faderullan satt jag och mina fina brudar och snackade i cafeterian. Asså det går inte att ha tråkigt när vi är tillsammans. Och det går inte att må dåligt när man har så fina vänner, ni vet vilka ni är :) <3

Klockan fyra begav jag och mitt bihang Maja oss hemåt. Betedde oss som små fjortisar när vi smygkikade på en kompis till mig som vi smsade till men inte orkade hälsa på hahaha. Underbart. :) Nu har jag precis kollat på Paradise, men dom avslöjade allt i stallet. Hur FAN kunde han välja Jackie? Annelie är ju supergullig, och han hade ju gått runt och sagt att Jackie hade sagt att hon ville åka ut, idiot. Och så tönten Ellen började ju såklart gråta när Kristoffer gav Annelie sin klocka, så himla gulligt. Menmen, nu ska jag chilla, imorgon är det skola -.- Peace

/KÄCK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0