update

Hur jävla jobbigt är det inte när man har skrivit ett inlägg och datorn fuckar ur. GAAAAH!
Aja jag ska skriva en kort summering om helgen.

Fredag: Skola, sen stall. Vi gjorde höpåsar. Sedan red jag med på mamma-lektionen på Nareina. Därefter red jag Salvador. Gick inte så bra. Men jag hoppas jag får honom på hoppningen nästa vecka. Efter ridningen gick jag hem. Trött som ett jävla as och somnade typ halv elva.

Lördag: Vaknade runt tio. Chillade. Fixade mig och sedan mötte jag Maja och vi tog oss till My där hon hade middag och lite förkrök innan vi drog till The Bridge. Hade en väldigt trevlig kväll.

Söndag: Sov typ två timmar, sedan var det dags att åka till jobbet. Jag och Victoria Levén (kom ihåg hennes namn, hon kommer bli en stor poet!) jobbade hårt. (Eller inte). Efter jobbet åkte jag hem och sov typ tjugo minuter. Sedan åkte jag mamma och Fanny in till stan och kollade på It's complicated. Den var bra. Sedan åkte vi hem, och jag åt två mackor och sedan somnade jag.

Måndag: Väcktes av klockan men jag pallade verkligen inte min enda lektion idag (Jag har liksom en lektion både måndag och tisdag, hur ovärt känns inte det) så jag tog en välförtjänt hemmadag. Nu ska jag diska. Sedan chilla lite till. 

Bilder och tjosan från helgen kommer senare :)

/KÄCK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0