Baderi med älskling

Var ju och badade med Theodor häromdagen. Vilket var supermys. Vi var vid flatenbadet först vid massa klippor, lovely. Och sedan mötte vi hans kompisar vid bryggan och hopptornet och dom lekte någon mördarbolls lek och jag låg och läste min underbara bok :)
And now some pictures

Min söta pojkvän


Asså kolla tredje bilden XP hahahaha


Det sjuka på bilden på mig, jag svankar inte, jag är så
Sen en bild på armbandet han fick från Alanya
Och en vacker solnedgång :)



Och så en jätterolig bild XP Dör


Och en fin bild :)


/KÄCK


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad hände med dina andra solbrillor? dom från h&m och dom med vit linje? Du passar mycket bättre i dom! :)

2010-07-17 @ 18:49:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0