Hallåja

Nu jävlar ska jag uppdatera :)

Igår efter jobbet åkte jag till Blackeberg och blev upplockad av mamma och Fanny för att åka till Kanaanbadet :) Men vad händer på väg dit? Jo bilen får motorstopp.. -.- Kul. Tur att det var så svalt. -.- Aja som tur är bor min moster nära så hennes kille kom och körde bilen till dom (han kunde) och vi tog Katarinas (min moster) bil till badet. Myspys :) Efter åkte jag hem, var trött som ett as och min pöjk sov hos mig. Idag har jag jobbat i typ tusen år.. Och nu sitter jag här. :)

Försökte få över lite fina bilder från kameran med min dator dampar -.-
Så ni får lite skit som jag har på min dator.

Efter jag kom hem från Alanya, det var tolv där uppe och på högersidan tretton. Okeeeej..



Någon som skrivit till mig.. Eh jag sitter ju här?



/KÄCK


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0