inomhus

Asså det känns lite hemskt att jag har suttit inne hela dagen. Men jag gillar det ibland. (Ofta). Jag och Theo låg och sov och drog oss jättelänge och tog sedan ett bad. Och när vi var klara för att åka till stan var det typ tid för honom att åka hem för att hinna till sin träning så då orkade jag inte åka till stan ensam utan stannade hemma istället. Låg och solade lite och sedan har jag bara kollat på tv och suttit vid datorn (Theo lämnade sin här :D Snällt va?).
Imorgon och resten av veckan är det jobb. Och till helgen ska jag förhoppningsvis åka till Banana i Enköping. Kommer bli sweeeet.
Nej nu orkar jag inte skriva mer. Ska bara slänga upp en bild på en skjorta jag fann på Gina. Och så finns det en jättesöt blus från H&M som jag vill ha. Som jag provade innan jag åkte till Alanya men inte köpte. (Som dessutom typ hela världen säkert har, men jag vill också ha den :))
Keff bild på blusen men ni ser ju lite vilken det är :)

/KÄCK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0