inshallah

Heyho :)
Imorse var jag bajstrött, så bestämde mig för att glida till jobbet i mina mjukis/sov/chillahemma/chillapåstranden-shorts. Som ni såg i inlägget innan, eller aa det kommer ju komma efter detta. Iallafall. Idag jobbade jag med Mattis och Nazar, två irakier. Så jääävla roliga. Idag hade vi 30 liter vete. Sicko. Iallafall. Dom två håller på och snackar irakiska med varandra hela tiden och jag står där och ba ahaaaa, vad man förstår mycket. Men det bästa. Nazar pratade i telefon och sa Inshallah hahaha, jag trodde jag skulle dö.
Efter jobbet sprang jag för att hinna med saltsjöbanan, och missade. Kul. Sen när jag satt och väntade och lökade var det typ åttisju flugor runt om mig som satte sig på mig, och dom va äckliga. Sedan mötte jag Theo typ en sekund i stan, tog pendeln till sumpan och sedan bussen som går typ till min dörr. Naaaajs. (lat). Nu gosar jag med pantis och datorn och ska vila lite. Senare kommer Theo och imorgon jobb + åka till Banana :)
Min älsklingsbild på oss <3

/KÄCK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0