Jobberi

Hejsanhoppsan. Inatt har jag jobbat. Började klockan åtta. Och det gick ganska bra. Men fick jobba över massa igen. Och inatt kommer det typ bli kaos eftersom det inte finns saker tills imorgon och måndag :/ Jaja. Det går nog bra.. Hoppas jag. Igår på dagen åkte jag och min kära väninna Maja en sväng in till stan för att jag skulle kolla om det gick att byta mina Converse eftersom märket börjat gått av. Pappa försökte laga dom en gång men det höll inte, och hon i affären ba: Har du försökt la dom? Jag ba: Nääää (A) dom va så.
Dessutom var dom köpte i London för typ jättelängesen men jag fick ett par sprojtans nya :D Najs.

Ni får lite bilder från häromdan när jag skulle hem från jobbet :)


Frukost i skuggan :) - Hemåkning - Utsikt i väntan på Saltsjöbanan

/KÄCK

Kommentarer
Postat av: Anonym

vart är skorna på bilden ifrån? =)

2010-07-17 @ 18:46:51
Postat av: Vincentvanessa

I have surfed to your site accidentally and can not break away from it. It is really great!

2010-12-12 @ 21:20:13
URL: http://vincentvanessa.blogetty.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0