Onödig fakta, visste ni att

- Jag alltid läser när jag bajsar (har en gång hört att det är okvinnligt. In my ass).
- Jag älskar att klämma finnar och pormaskar.
- Jag hade men för mina stora fötter när jag var yngre, men sedan när jag tänkte att man inte kunde göra något åt det kom jag över det.
- Jag ville bli inredare innan jag kom på att jag ville bli bagare
- Jag tycker att jag har en väldigt bra personlighet
- Jag ville ha tandställning när jag var yngre (Skulle inte sitta fel med raka tänder men orka gå med en tågräls nu, hade jag väl kunnat fått när jag va yngre..).
- Min syster har ett medfött handikapp som gör att hon är rullstolsbunden och en meter lång vid 23 års ålder.
- Jag nästan aldrig går utan nagelack på tårna. Tror det är för att jag inte får ha på fingrarna som jag har där istället.
- Jag tror jag kommer dö i ett hemskt sammanhang. Typ t.ex. gatumassaker, tunnelbaneutspårning eller flygkrasch.
- Jag borde stänga av datorn och lägga mig och sova bredvid min underbara pojkvän <3
- Det kommer inte hända på ett tag.
/KÄCK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0