R.I.P

Omg vad läskigt. Såg att Frida hade skrivit R.I.P till en kille jag har på facebook (historian bakom det tar vi längre ner), och ja ba amen kul driv. Så kollade jag och hur många som helst har skrivit massa saker och lagt upp bilder och sånt. Alltså har han gått bort. Han dog i en motorcykelolycka i fredags. Och hans sista status är från i fredags och lyder: "Är o Göteborg med hoj! :)" Så himla hemskt.
R.I.P

Historian: Jag smsade någon Dennis jag hade som kontakt som jag inte visste vem det var och han skrev sitt namn och jag kollade på facebook men kände inte igen honom (jag glömmer aldrig (nästan) ett ansikte). Men han tyckte jag skulle lägga till honom och så blev det.
Vet inte om det är taskigt? att lägga upp en bild men jag gör det ändå för han är så fin, för att hedra lite.

/KÄCK

Kommentarer
Postat av: Emelie

det va min kompis storebror "/

2010-07-22 @ 15:34:36
URL: http://cabalos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0