Saknaaa

Såg att jag hade fått en kommentar av Bus. Började sakna henne (dig) bajsmycket. Och ni anar inte hur mycket jag saknar stallet och jag har sååååån häst och rid abstinens. Ska ju ut till Johanna i Enköping i helgen så då kanske man får rida lite :)
Igår var jag inne i stan med Theo och hans vänner ett tag innan jag åkte hem och duschade innan det var dags för allsång med Maja. På scen hade vi Oskar Linnros <3 Salem Al Fakir <3 DRÄNGARNA <3 och Tomas Dileva haha. Hur söt är inte han. Asså jag blev skitglad när det blev Drängarna. Var värsta nörden när jag var liten och älskade dom :'). Men nu ska jag ligga och chilla galet. Och ni får lyssna på drängarna :)
Drängarna - Om du vill bli min fru

/KÄCK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0