Skansen + allsång + cykeltur

Bisonoxe - Björn - Munter :D - Maja och Sabina chillade i solen lite :)

Älg :D - Sötaste kissemissen - Baja - Kaja
Jag som klappar en get - Turist - OSKAR LINNROS <3 - Dileva <3
Outfiten från dagen:
Klänning som linne - Bikbok
Shorts - Salt?
Väska - Belle
Sedan mötte vi upp pojkarna :)
Sen åkte jag Maja och Theodor hem :)
Någon var brunast i gänget, vilket är ganska ovanligt..
Dags att cykla hem. Asså herregud det var det roligaste som hänt. Vi skulle alla tre åka på min cykel, jag som körde, Maja på pakethållaren och Theo på stången. Tror ni inte vi ramlade, alla tre hahaha så jävla roligt. Så vi låg där och skratta och då kommer det en pappa med sina två barn och h´pappan försöker hjälpa Theo upp (han fastnade typ under styret hahaha) och hans barn ba:  "vad gör ni?". Jag ba "Försöker cykla, Vilket man INTE ska göra utan hjälm för då bli gud arg och då går det såhär." Haha. Underbart. Iallafall så slutade det med att jag skjutsade Theo. Och Maja gick bredvid.
Cykling och två av medlemmarna i snygga klubben.
Ordföranden:
Långt inlägg men vafan, körbara :)

/KÄCK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0