viktnoja?

Fan vad jag har börjat äta mycket (nej jag är inte gravid). Går runt och känner mig mullig hela tiden (kändes som om tjock var att ta i). Och jag är rädd för att bli tjock, men allt är så jävla gott så jag kan inte sluta äta. Och även fast jag tänker på att jag ska sluta äta onyttigt så kan jag inte hejdå mig. Fyfan. Jag vill att det ska vara som i Alanya, då jävlar hade jag min drömkropp och låg på mina perfekta 60 kilo. Nu har jag väl gtt upp 3-5.
Och bara för att jag inte ska lacka på er så kan ni bara hålla käften och låta mig skriva vad fan jag vill.
Som jag stör mig på jättemycket. Visst jag hatar när smala säger att dom är tjocka, men om man säger att man har gått upp lite i vikt så säger folk alltid "aaaaa för du är såååå tjock". Nej det har jag väl inte sagt men jag har gått upp i vikt från mitt normala.
En anna skitirriterande sak. När jag säger att jag har bleknat, "Aaaaaa för du är så himla blek -.-" NEJ DET HAR JAG VÄL FÖR FAN INTE SAGT MEN JAG HAR SAGT ATT JAG HAR BLEKNAT, från min brunaste färg. Fyfan.
Aja, nu ska jag kolla tv och vara irriterad ett tag.

/KÄCK

Kommentarer
Postat av: megan fox

aaaaaaaaaah för du är så jävla tjock! fan ditt jävla fetto.



hahahahaha jag var bara tvungen älskling <3

2010-07-19 @ 21:02:50
Postat av: pia

Skönt att se/höra andra kan också trodde det var bara jag faktiskt. kram på dig

2010-07-20 @ 11:42:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0