Work

Hallåja :)
Idag har jag jobbat med Mattis och Nazar, så himla roliga. Nazar kallar en i butiken baguette, för att hon är lång och smal och jag och Mattis garvar ihjäl oss varje gång. Och vet ni vad han kallar mig.. Lönneberg. Vi har ett bröd som heter så. Och vet ni hur det ser ut? Mörkt, lågt och runt. Tack Nazar..
Sen jag kommit hem har jag legat tre timmar på balkongen och solat. Åt en crossiant och drack lite saft också. Päronsaft utblandat med ramlösa är underbart! Sedan läste jag också ut en bok jag lånade av Johanna och sträckläst sen dess. I dina kläder av Jane Green. Den var bra men jag hatar öpppna slut (så man själv ska bestämma vad som händer, gäller även filmer!) och det hade denna. Jag vill alltid ha perfekta slut. så jag får väl ligga och klura på det lite..

/KÄCK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0