cutcut

Tjosan. Imorse när jag vaknade var min man borta :O Jobbigt läge. Menmen jag tog mig samman och åkte till praktikplatsen jag ska vara på i tre veckor från och med måndag. :) Kringelgården. Kommer nog bli awesome. Efter det åkte jag till skolan. Det var pyttitpanna och Olle och Jocke var snälla och höll mig sällskap :) Sedan satt jag och läste och väntade på Johanna ett tag. (Just det, jag hade utvecklingssamtal, i en minut, utan överdrift..). Efter Johanna kommit och haft utvkecklingssamtal i två minuter så gick vi in och bakade. Det gick bra, tills jag skar mig. Jag sprang till handfatet och hade typ skurit av mig fingret. Fett djupt. Johanna tyckte tillochmed det var äckligt och hon är inte mesig med sånt. Så vi gick upp till skolsyster som sa att jag var tvungen att åka till sjukhuset och sy. Så jag och Johanna plockade ihop och hon skjutsade mig till Sumpan. Stort tack <3. Menmen, jag behövde inte sy utan dom plåstrade bara lite. Min första kommentar när jag skurit mig var såklart: Fan att jag inte hade kameran med mig. Men när jag satt och väntade på vårdcentralen så kom jag på ipoden. Så det blev en smaskig film!
(vet inte riktigt varför den hamnade snett..)


När jag kom hem var det dags att öva på marsipanen inför Gbg. DIT VI ÅKER IMORGON. Knaaaaaaaas. Men nu blir det mat, tomatsoppa. Mumma. Sedan kommer Theo.




/KÄCK


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0