Ett gäst inlägg av kingen själv

Tjeeeeeeeeena 6iiiiih, Kungen här.
Idag har jag lirat lite inomhus bandy i tre kvart sen gick jag (biffen) ner till gymmet och lekte med lite vikter va ganska trött idag så tog bara 70 kilo i bänkpress men det va ganska lite... (Ni kanske förstår varför jag kallas biffen)
Sedan tog jag en snabb durre och drog en snabb drive till dellan med ferrarin för att krubba lite, blev en mega god kycklingsallad. Drog sedan tillbax till skolan för att göra min mvg hjärna ännu lite smartare. Sen gick jag och min blondin vän (jag är bara vän med henne för att jag får betalt) ner till mina älskade små ponnisarna. Nu sitter jag på möte med alla jävla idioter som bara snackar i munnen på varandra.. Man blir så trött på dagens ungdomar! Nu ska jag åka hem här ifrån och keka våfflor eftersom det är den kända våffel dagen today, undra hur många jag kommer få i mig.. Minst 10 iallafall, Oherregud nu vattnas det i munnen.
En sak till. En sak jag har tänkt på hela veckan och har frågat hur många som helst men aldrig fått ett bra svar eller ett svar som är förståligt. Men har ni tänkt på varför man attraheras av vissa killar (tycker någon är snygg, för alla efterblivna) och vissa killar tycker man ser ut som jag vet inte vad.. Jag undrar verkligen det, eftersom alla har olika smak (Tack gode gud för det säger jag bara) så måste det vara någonting som gör det, någonting i kroppen... A det är en intressant fråga allafall.
Sen en sak till, jag har hittat min dröm man.. En kille i min skola, fy faN va KATTIIiiiii han eeeee. Asså jalla jag svär! Jag ska haffish honom, yeeeeeeeeeees.
Nej nu måste jag ta min ferrari och dra hem till lyan, alla väntar på mig.. PEace Out / the King med stor K!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0