häj

Tjo alla glada. Idag har jag och Banana varit ensamna i gamla bageriet för att öva inför tävlingen. Kom nyss hem och ska packa lite för att sedan åka till stallet. Och efter det gå på träning. Härligt.
Glömde skriva att jag och Theo såg Bröllopsfotografen häromdagen. Den var väldigt trevlig. Och fint filmad, hade dock lite konstigt slut. Bra men konstigt. Berättade jag att jag såg trubbel i paradiset också? Aja nu gör jag det kanske igen då. Menmen nu orkar jag inte sitta här och uggla. Ciaaaao.

Skrev ett fint litet mail till min klass nyss. :)



/KÄCK


Kommentarer
Postat av: Miranda

hashahahahahahha mejlet x'D

2010-03-10 @ 10:06:10
URL: http://mestiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0