Hej

Tjooo. Idag drömde jag att jag försov mig och var typ ute på Djurgården med Theo. Och han typ kände alla så vi stannade och hälsade på alla typ. Skitjobbigt. Aja. (Just det, drömde mardröm häromnatten. Måste komma ihåg att berätta den.) Och sen försov jag mig nästan. Vaknade 05.08 och måste gå hemifrån 05.17. Men jag hann :)
Efter praktiken åkte jag in till stan och mötte Sandra. Jag köpte ett par vita tygskor modell lite högre och sen ett par svarta ballerina. Och kors i taket, ett par leggings :)
Efter stan åkte vi till sumpan för att gå på systemet och nu är vi hemma hos mig för att äta, sedan fixa oss och sedan kommer Sarre, My och Frida hit och förar, och sedan blire krogen :)

/KÄCK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0