kul. inlägg.

Det som göms i snö kommer fram i tö. Hundskit. Fyfan vad mycket. Euw.
Aja, jag har haft praktik, och igår var det efter praktiken stall och sen innebandy, jag sög balle.. Efter det åkte jag och Maja hem och jag somnade. Upp igen klockan kvart i fem. Segt som fan. Men praktiken är rolig så det är ju positivt. Efter praktiken blev det ett litet ärende i Solna Stadshus och sedan mötte jag upp Becca för simning. "Simning". Vi typ gick runt tre varv och sedan bastade vi. Men grymt skönt. Nu sitter jag här och har nyss ätit kassler. JUST DET. Jag har gått upp tre kilo *cutcut*. Är uppe i 63. Inte bra. Nu blir det till att hålla igen. Vilket inte kommer gå för jag ska snart ha lingonvecka.. Aja efter den veckan då..

/KÄCK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0