Sömn<3

Hallu. Igår blev det ingen bloggning. För först jobbade jag från 7-15. Fick besök av Sabina, trevligt trevligt. Jobbade med Anna och Camilla och Camilla är typ världens roligaste person. Jag dogtyp av skratt hela tiden. Aja, efter det så åkte jag hem och gjorde mig klar för att sova lite middag. Ställde klockan på 19.00 för att äta och sen sova igen. Men jag bara stängde av klockan när den ringde och fortsatte sova. Och sov ända till morgonen :) Hur skönt som helst. Idag var jag i stallet kvart i nio för att hämta sakerna som jag skulle ha med till Sthlms cupen. Fick rida en häst som heter Alfonz, en bjässe som var jättetrevlig att rida :) Matchen blev oavgjord. Sedan hängde jag lite i stallet med alla coolingar och sedan åkte jag hem. Nu ska jag försöka orka att lägga upp massa bilder från några utgångar. Men det är fett segt. Jag har sagt det förut men jag säger det igen. Blogg.se! Fixa massuppladdning av bilder!

alfonz
Alfonz

/KÄCK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0