Tåget inställt -.-

Först och främst, förlåt så himla mycket för att jag skrev upp till Gbg, det ska ju såklart vara ner. Men era jävla fetton sluta sitta och gnälla på min blogg med anonyma kommentarer. Horungar.
Aja, tävlingen är slut. Som sagt fick vi ingen pallplats, men vi vann priset för bästa matbröd, hur kul som helst ;D Efter tävlingen gick vi och åt världens godaste lunch. Buffé med pizza och grejer. Hur bra är inte buffé? :O :D Efter det satt vi och väntade i typ tusen år för att tåget skulle gå 17.42. Efter att väntat i några år går vi till stationen och köper fika och kaffe. Sen kommer vårt tåg upp på tavlan, och det är såklart inställt -.- Men vi fick nya biljetter till ett tåg som går 18.42. Så alltså ännu mer väntan. Tur att Banana har sin dator. Men nu ska jag läsa bloggar.

Just det, jag köpte en ny mössa. Ni får se den sen någon gång :D

/KÄCK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0