@Tåget

Sho allihopa. Nu sitter jag, Banana och JanBanan på tåget upp till Gbg. Imorgon ska vi upp kalastidigt för att kunna titta på ungabagare (Y) :) Sedan blir det antingen tävling på tor fm, tor em eller fre fm. Vi hoppas på första passet, så det är över hehe. Men nu pallante jag blogga. Men blir väl update då och då. Johanna har ju sin dator med sig, som ni kanske förstår.
Och hon och jag får väl antagligen skeda nätterna här nere. Vi ska liksom vara utan våra män, (min pojke...), hur ska det gå..
Tack för de lycka tillen jag fått :)

/KÄCK

Kommentarer
Postat av: ...

Vem fan säger upp till gbg? Det är väl ändå ner... -.-

2010-03-16 @ 21:20:13
Postat av: J

Vadå upp till Göteborg?

2010-03-19 @ 12:20:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0