Pubrunda

Jag glömde att berätta att några av oss drog ut när vi var i Gbg. Jag och Johanna började med en öl i lobbyn med några av de andra tävlandena. Sen tyckte jag att vi skulle ha krogrunda. Däremot var det bara en tjej som var på, hon hetter Ellen. (Coolt namn) Så hon och jag hittade tre andra som villa hooka och så började vi våran runda. (Btw, Ellen gjorde också elefanter som marsipanfigurer, erkänn lite coolt (jag gjorde ju också det)).

Vi började som sagt i lobbyn.


Sedan gick vi mot vårat första ställe. En pub vi sett vid namn "Mullvaden". Trodde vi. När vi kom dit så var namnet Murveln. (HAHA) Och där fick vi inte komma in för det var 20 års gräns, sa den snälla vakten. Men vi tog iallafall ett foto.


Vakten.


Så vi gick några meter för det blinkade pub en liten bit ifrån. Och då såg vi att det stängde elva. Vi kom typ tio över. Så vi blev väldigt ledsna.


När vi pratade med vakten så frågade mina kompanjoner om ett ställe som hette "Stick i fingret". Eller aa, det visade sig heta Sticky Fingers.. Hahaha. Så vi började vandra mot det med vägbeskrivningen från vakten och en av gängets kusiner. På vägen hittade vi Larrys! Eller som det heter, Olearys. Där vi gick in och tog en öl.


Efter ölen hittade vi till Stick i fingret som visade sig ha öppet till 2. Så vi gick in och skakade rumpa och drack alkohol. 42 kronor för en Bärra!! Underbart. Men dom spelade typ bara Håkan Hellströms slags musik, och så dansade dom också. Och det var typ bara rockers där. Men vi hade väldigt roligt iallafall :)



Sista fotona... Haha :)


/KÄCK




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0