wtf

Tjo alla katter. Sitter i skolan på Hans lektion och chillar galet framför fecbook. Jag var i skolan 8 imorse för att väga upp lite med Banana, vi ska ju öva inför tävlingen idag. Efter den här lektionen är det lunch, och sedan ska vi gå ner till frisörerna och förhoppningsvis få klippa oss eftersom våran favvo lovade oss det :D

Men nu har jag ett litet problem. När man blir ett fan av något på facebook. Hur får man bort det sen? Jag gick med i en sån grej som Lakey blivit med i "This girl gave the best text back to her cheating boyfriend". Och för att se det var man tvungen att bli medlem, vilket tydligen var ett skämt för jag har inte sett något bra. Bara en länk till apple. Mobbat. Och typ hur många som helst har gått på det.

Help please!

Just det, jag köpte ett par nya byxor igår :D Ni får nog se dom imorgon. Och två nya nagellack.. :)

/KÄCK

Kommentarer
Postat av: Anonym

hallå jag har inte alls gått med i det för det funkade inte för mig :O

2010-03-09 @ 10:58:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0