=D

Tju bitches. Today im very happy. Because i have shopped!
Min mamma har ju lånat min kamera och jag fattar inte riktigt mobil-->dator.. Så ni får bara bilder på det jag hittade på internet så får ni andra bilder när jag har det på mig.

Började med en lunch på Enskede. Sedan åkte jag och My till stan. Hittade lite sweeta kläder. Och letade som ett jon efter en bustier, för köpte et genomskinligt spetslinne. Men min storlek (75C) fanns INGENSTANS i stan. Så jag blev ledsen i ögat och hittade även ingen jacka. Men sen när vi åkte till Farsta för att hämta Mys nya mobil så hittade jag både bhn och Jackan :) Är supernöjd. Sparade även typ 1300 på att köpa ett par Uggs Shepherd ist för riktiga. Bradär!

Inköp
- Jacka
- Jeans
- Halsduk
- Mössa
- Två linnen
- Bustier
- Uggs
- Foundation
- Ögonfransböjare
- Jeansskjorta

Man blir så lycklig av shopping!

/KÄCK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0