Fylleslag

Gårdagen blev grejt! Johanna och jag åkte  förväg till Nivå 22 där det var bajslång kö. Så vi drog till Moda istället. Där hann vi få i oss Tre öl och en cider. Och sjukaste! Jag och Johanna sitter på balkongen och drcker lite. Och så är det tre killar som sitter bredvid oss. Så när två av dom ska gå in puttar dom fram den ena till oss för att han ska ha lite sällskap. Så vi snackar lite. Sen kommer dom andra tillbaka. Och då säger den ena: "Kommer inte ni ihåg?" Och vi ba va. Så han ba: "Magaluf 09". Jag ba OOMG. Då visar det sig att dom är med på en bild som jag har från Alanya på massa av Spånga grapparna och Sabina. Sjukt, världen är liten.
Dom tre killarna högst upp.
Till Moda kom Sabina, Carlsson och Emma och vi satt och flummade lite innan det var dags att åka mot Solidaritet. Och töntarna ville ta en taxi och eftersom vi var fem var vi tvugna att ta en stor en. Men jag ba nej det här fixar jag och raggade lite på en turk i en taxi så vi fick sitta alla fem. Så musiken på högsta volym och vi kommer till Solidaritet och inser att vi aldrig kommer komma in. Så vi ska köra Lobby istället. Jag hittar en till taxi som har ok med att ta in fem pers och det var den roligaste taxiresan jag åkt någonsin. Alla satt och grät av skratt.
Inne på lobby blev jag kalasfull och jag och Johanna sprang runt och dansade och jag var totally flippad. Sedan träffade vi Emmas kompis som bjöd alla på dricka. Och jag kunde knappt få i mig en halv Breezer pga. shot och massa öl. Efter ett tag bestämde jag och Johanna oss för att gå (läs vingla) hem och åt två mackor innan vi slocknade i sängen. Underbar kväll.

/KÄCK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0