Karatefylla

Ohoj. Ja igår fick jag ett sms av Sabbe som undrade om jag ville hänga med ut. Och jag ba amenvisst. För jag jobbar ju inte imorgon (idag). Så jag och min älskling My möttes upp för att dra till Dovas där en killkompis satt. Men vi åkte till fel Dovas (fail) sen skulle vi till deras Dovas. Men då skulle dom dra (ännu mer fail) så vi drog till NIVÅ 22! Hoho. Billig dricka. Sedan kom dom dit iallafall och vi satt och snacka med dom och drack lite. Sen kom Sabina och Fanny och jag sprang mellan våningarna (S&F satt där uppe och dom andra där nere). Sedan shottade jag och My och sedan drack vi mer. Sedan skulle vi dra till Berns så på med klackarna och vingla vidare. Vi kommer till Kungsträdgården och jag börjar må feeeett dåligt. Så jag ba tjarååå jag åker hem. Kommer till Duvbo, sätter mig och fyllespyr lite och vinglar (Ordentligt) hem. Och slocknar i sängen. Idag mår man ju lagom bra.
Kanske var lika bra att jag åkte hem iallafall. Spara lite pengar och dom kom ändå inte in på Berns ;)
En bild som jag tagit och redigerat. Den va finare i helfärg men jag tror jag har raderat den :(

/KÄCK

Kommentarer
Postat av: rebecka

SV: du måste skriva ett cv först och gå på intervjuv

2010-10-26 @ 21:37:24
URL: http://thehappylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0