Lista

Namn: Ellen Ovidia Maria Käck
Piercingar: Öronen
Tatueringar: Nej men vill ha!
Längd: 167
Skostorlek: 40
Hårfärg: Mörkbrun
Är du kär i någon: Nej
Önskar du att du bodde någon annanstans: I en egen lägenhet någonstans :D
Tänker du på att ta självmord: Oja, så olycklig (kul skämt..)
Dricker du alkohol: Kan hända...
Röker du: Inte ett enda bloss på två år typ :)
Vilket shampoo använder du: Det som finns hemma
Vilken parfym använder du: IDOLE d'ARMANI
Vad är du rädd för: Ormar
Gillar du att tvätta: Det är ok! Nu när jag har lärt mig :D
Gillar du Berg-och-Dalbana: Aa men bajsar typ på mig ibland

Senaste:
Film du hyrde: Typ Marie Antoinette för år sen?
Film du köpte: Har aldrig köpt själv..

Låten du lyssnade på: Fuck You - Cee Lo Green
Personen du ringde: Någon på Synsam
Tv program du tittade på: AFV :D
Personen du tänkte på: Oj, mamma?

ANTAL..

Gånger du varit kär: 2
Gånger ditt hjärta brustit: 2, mormor och Tova <3
Hjärtan brustit på grund av dig: Har tappat räkningen.. Hohoho
Gånger ditt namn varit med i tidningen: Never?
Ärr du har på kroppen: Femtioåttatusen på armarna.. Några på benen?

SENASTE..

Personen du fick mail av: H&M
Personen du fick brev av: VR
Personen du fick sms av: Persson
Gången hela din familj åt middag tillsammans: Hela familjen? Kommer inte ihåg faktiskt

Saken du köpte: Ni såg ju inlägget..
Vad har du gjort idag: Chillat galet
Var det kul: Eh, ja?
Hur tidigt stiger du upp: När jag jobbar morgon 4:45, kväll: 18:00.
Gillar du att slåss: Jag får ju aldrig chansen! Men med kompisar och så ja!
Vad ska du göra idag: Städa och sen stallet :D
Är du seriös: När det behövs
Vad är du allergisk mot: Jag får ont i munnen om jag äter två kiwis..
Var har du ont: Ingenstans
Använder du hårspray: När jag går ut.


/KÄCK


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Hahaha vem får inte ont i munnen när man äter Kiwi?

2010-10-14 @ 14:46:22
Postat av: Anonym

Gillar du att slåss: Jag får ju aldrig chansen! Men med kompisar och så ja!



HAHAHHA döör

2010-10-14 @ 21:19:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0