outgoiing

Tjooo bros! Sitter hemma hos Jossan nu och förar lite innan utgången :)
Idag var det jobb med Carlsson som praktiken. Gick toppenbra och slutade en timma tidigt. Efter jobbet duschade jag och sedan sov jag lite innan jag fixade mig och drog till stallet och kollade på clinicen. Sedan mötte jag My vid västra och vi åkte hit :) Nu sitter vi och förar och planerar kvällen :)

På mig har jag spetslinnet och min bustier och mina nya brallor. Och trot eller ej så har jag inga klackar utan kör på min vita converse :)

P&K

"Jag känner för att gå ut och bara hångla upp någon. Bara för att jag kan
"

/KÄCK

Kommentarer
Postat av: megan fox

hahaha så jävla rätt

2010-10-22 @ 18:21:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0