Rubrik

Asså nu är jag sugen på att blogga. Men vet ju inte riktigt vad jag ska blogga om..
Jahaja.
Sov fyrtiofem minuter till sju. Och tänkte att jag skulle laga mat på en halvtimma innan Paradise. Först brände jag en grej. Och pastavattnet kokade antingen över eller för lite. Sedan blev såsen klumpig. Lite huller om buller men resultatet blev väl okej. Så sen kollade jag på Paradise. Kommer nog bli grymt, men fuck vad jag känner igen Leo. Help me someone? Och My va så jävla rolig.
Jag: Men varför har han strumpor?
My: Javeet, inte Columbia stile.


Hahahahahaha dör XP
Imorgon ska jag möta My för lunch och sedan ska vi shoppa sönder. Sweet :)

En osmickrande bild på mig och my love


/KÄCK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0